FIBER BIRU

Sunday, July 25, 2010

Pasukan Sorak? Nak Masuk kew?

Pebenda pasukan sorak nie. Pom Pom boy @ girl kew. Lebey kurang camtu la. Aritu, masa dia suh isi nama tuk join kelab nie. Try ar isi nama. Tp, lepas dah pegi meeting td (jam 2120). Aku terpikir 2 @ 3 kali.

Sebabnya? Xyah gitau la....  Ada yg attack aku nanti. Xbaek cte keburukan orang.

Ok. Sebenarnya, pasukan sorak ini perlu buat apa? yg aku tau cuma bersorak la.
Ada menari-nari sket. Gitu2 sket. Oh tidak!!!!!


Aku pun xtau la nak cte apa pasal pasukan sorak nie.
Aku bagi korang sket gambo pasal meeting td ar.

Ok. tu jer la gambo yg aku sempat snap...

p/s masa aku blah awal dari meeting tu. Ada sorang pompuan tego aku. WOW HEBAT. this is the first time orang pompuan tego aku. dia tanya "tak masuk kew pasukan sorak tu?". aku geleng kepala jer. Pastu dia jawap balek, "something wrong dgn pasukan tu". Aku jwp, yep... mcm tu je la perbualan kami. Tp, aku ditego dulu. WOW HEBAT.
Papepun nantikan post yang seterusnya yer.

No comments: