FIBER BIRU

Sunday, July 25, 2010

Aku dan Farhah Kamarudin

ok. post kali nie nak cte mengenai AKU dan FARHAH.

apa nie? skandal kew? couple? adik angkat? kakak angkat?

Takde kene mengena pun semuanya tu.

Sebelum aku cerita ngan lebih lanjut. Aku nak cerita sket mengenai diri aku dulu. Di alam maya dan dunia realiti.

Aku sebenarnya seorang yang pasif dari kecil sehinggalah tamat sekolah menengah.
Bermulanya aku menjadi seorang yg sedikit aktif pada zaman Matrikulasi.
Di situ, aku mula berdikari hidup sendiri jauh sedikit daripada rumah.
Dan di situ jugalah, banyak aktiviti yang aku lakukan sepanjang setahun.
Banyak memori terindah terpahat dihatiku bila terfikir zaman Matrikulasi.
Itulah serba sedikit diriku di dunia realiti.

Di alam maya pula.
Aku lebih suka menumpukan hidup aku dengan mencari software2, hardware, gadjet dan try to build functioning website by php. Tu pun edit2 daripada orang punya. Bukan buat sendiri pun.
Takkan la software @ hardware @ gadjet. Btol la. Realiti nie.
Aku xtau kenapa aku dah malas nak layan cerita2 drama, episode @ sama dengannya. Aku xdapat nak berikan sebab. kenapa dan bagaimana?
Macam ia terjadi dengan sendirinya.
Aku juga suka menolong orang tuk cari2 software,lagu,movie. Dan tolong selesaikan masalah laptop orang, macam2 lagi la.
Aku juga suka berchatting dengan orang. Terutamanya pompuan. Hehe. Nape ngan pompuan lak. Lumrah manusia biasa ar. huhu.
Berbeza personalitiku di dunia realiti yang sukar untuk bersembang dengan pompuan. Aku pun xtau nape. Tp, lebih baek jugak ek. Btol tak.

Wah.... Panjang lak aku cte pasal diri aku nie. Berbalik pada topik post nie.
Siapa Farhah? dan macam mana aku leh kenal dia.
Aku pun xpasti camne aku leh kenal dia. Lupa lak peristiwa tu.
Tp, berkawan tu biar berkekalan.
Aku kenal Farhah ni di USM. Sebenarnya, dia sama kolej matrikulasi ngan aku dulu. Biasalah aku, macam yg aku tulis kat atas td tu.

Macam mana ek aku nk describe Farhah nie. Aku pun xpasti la. Xyah gitau la. hehe.

Camni sebenarnya, aku dan Farhah nie macam dah rapat lak. Tp, macamnya baru sekejap je berkenalan.
Ntahla, aku pun xpasti. xyah la gitau camne rapat tu.
Susah lak nanti, ada gossip2 luar. HOHOHO.

Tp, Farhah nie bolehla jadi orang yang menghiburkan aku. Ye ke? hehe. Boleh la sket2.
Sebelum nie, ada jugak kawan aku yg jd tempat penghibur hati. Tp, tu masa kat sekolah dulu. Dia pun sekarang dah kat UTM. Macam susah lak nak contact dia. So, aku contact je la si Farhah nie.
Xde la, macam mengganggu sangat.

Tu je la aku nak gitau sebenarnya. Tak lebih dan x kurang.
Ada sesiapa nak kenal ngan Farhah kew.
Kalo berminat silalah ke
FB - http://www.facebook.com/profile.php?id=554538279
skype - farhahk
YM - crazy_purple6366
No. tepon? xyah ar.... kena kaco tiap malam kang.

K la.... Post apa lg ek nak buat.... Tunggu je la nanti aku nak post apa.. Hehe.
Semoga gembira membaca celoteh aku di blog nie.
Sekian.

2 comments:

Anonymous said...

a big thanks bro~!!
tp ptt ckp y fa comel, baek hati pe smua.
ngee :D

Shazmil said...

ok... nanti saya akan buat post yang khas untuk fa