FIBER BIRU

Monday, July 26, 2010

Skip 1 Kelas Kuliah

Apa tu?
Skip kelas kuliah?
Berani giler. ok.

Aku skip kelas kerana ada sebab.

Aku sebenarnya nak gi pusat sejahtera coz aku nie demam. Tak selesa ar nak blajo.
Tp, kalo aku blajo subjek CPT 111 @ C++ tu aku boleh bertahan lagi. Tp, keadaan bilik kuliah @ tuto kena tgk gak. Kalo susanana tu sangat sejuk, aku pun xleh tahan.

Aku skip kelas Dr. Wafaa, CPT 114. Kelas logic. Subjek nie sebenarnya tuk kita sentiasa berfikir.
Antaranya, apa itu argument. deductive @ inductive argument. Dan macam2 lagi.

Tp, xbestnya. aku skip kelas nie. Aku lom daftar lg kat pusat sejahtera. Sekali aku gi kat kaunter jer. Kaunter dah tutup tuk pendaftaran. Jadi, terpaksalah tunggu pukul 2 ptg. Lama kot...
Xpe2, aku akan sabar menunggu.

Papepun. Doakan aku cepat sembuh ya. Susah jgk kalo demam nie, nk fokus dalam blajo.

p/s kepada kawan2ku, gitau aku apa yg diajar kat kelas CPT 114 tu ye.

2 comments:

mohamad fared said...

deduktif???
ko diah\jar jadik detektif laa ni???
bestnyer....

Anonymous said...

best skip kelas..ngeh2.. mcm entry aku plak berbunyi mcm ni :) http://lifeofusea.blogspot.com/2011/06/kelas-apa-paling-sesuai-untuk-skip.html