FIBER BIRU

Monday, September 20, 2010

Cuti Beraya

Salam semua...

Selamat Hari RAya... Maaf zahir batin...

Apa aku buat kat rumah cuti hari tu...
haha... yg pastinya... banyak membuang masa...

Agak banyak juga menidurkan diri... tidur je kejenya...
pastu... banyak juga aku makan...

Cte pasal hari raya...
Hari raya pertama aku sekeluarga tak kemana pun... Rehat di rumah je... Semua lepak...
Raya kedua baru jalan jauh sket.. Ke kampung...
Raya ketiga apa ek... tak ingat lak
Raya keempat pun tak ingat....

Raya kelima paling aku ingat...
Beraya ngan kawan2 darjah 6 dulu...
Mmg best giler...
Semua rumah kawan2 aku dapat terjah...
Ramai rumah aweks la...
Dah tau rumah... esok2 senang ar nk gi meminang... haha ... merepek lg aku nie...

Raya keenam lak... aku berehat di rumah...
Raya ketujuh... pagi tu... masa yg sempat aku gi melawat rumah kawan form 5... tu pun sekejap je...
sbb petang tu kena gi MERSING... ziarah rumah sedara lak...
Raya kelapan... aku gi UIA gombak... anto abg aku... aku jd penunjuk arah lg... mcm ye je...

Raya kesembilan... Pagi tu, aku berehat sepuas-puasnya... maklum la esoknya dah nak balek USM...
sebelah ptgnya lak, aku gi muar gi Open House Boss PPAD Muar...

Raya kesepuluh...
Masa ni la aku balek USM naek bas...
Tu pun tak tau kew...
Pukul 9.30 pg n sampai sini kul 6.30 ptg....

Itulah kisah Sepuluh hari di Hari Raya aku tahun nie...

Ok la.... xde pape yg ingat lg dalam fikiran ni...

adios....

No comments: