FIBER BIRU

Monday, September 20, 2010

Beraya dgn Barang baru

Next2.... post terbaru...

Yeah.... Aku dah sampai USM nie... dah sehari pun kat sini...
Dah dapat pun keputusan test 2 tuk
C++ ngan logic...

89/100 ngan 8/10...

ok.... ada peningkatan.... alhamdulillah....
Ok.. jom cte apa dia barang baru tu....
Hehe



Barang tu adalah Digi Broadband yang aku beli tempoh hari...
Hari Khamis yg lepas...
Ok la, digi memang takde line 3G kat kawasan aku tu... Yg aku tau line 3G ada kat USM... BILIK  AKU...
mula2 aku akur ar... try ar guna GPRS... not bad la... laju la jgk...
tp... kalo 3G mesti lg laju...

sesudahnya sampai di USM nie... hari ahad ptg tu... aku terus try DIGI broadband tu malam tu gak...
Aku tak puas hati la masa tu... geram seyh... apsal xde line 3G jugak nie... sabar2...
ok2... aku try lak kat KHALEEL... harap2 ada la line...
hampa la weyh... xdpt gak... nie dah kes pelik nie

aku terus report kat DIGI pasal problem aku nie... tak dapat line 3G langsung walaupun ada kat coverage dia...
Alhamdulillah dalam 24 jam... aku dapat merasakan line 3G ngan speed yg amat best... haha... ^_^

dengan bangganya di saat itu... aku telah mendownload 2 movie baru...

mmg best ar lepas ni... nk download software, movie, lagu n lain2 tak perlu mengharungi liku2 kehidupan yg agak tidak menyenangkan...
Sekarang senang la hati aku...

Ok.... selamat hari raya ye....
maaf zahir batin...

Terima Kasih DIGI....

Assalamualaikum.... ^_^

No comments: