FIBER BIRU

Saturday, July 24, 2010

Fairuz Pegang Baby ???

Hah.... title yg agak pelik di situ.
Siapa Fairuz? Biasalah kalo pompuan pegang baby.
Nape lak ada tanda soal.



Aku nak perkenalkan siapa Fairuz nie. Fairuz nie satu kos ngan aku dan juga sama kelas LMT100 ngan dia. Masa tukar kelas ari jumaat aritu. Dia ngan Ain Zulika ikut skali.
Orang yg terpilih tu 6 lelaki dan 2 perempuan.

Cerita pasal Fairuz lak. Kat mana lak aku nampak dia pegang baby.
Ye... aku nampak dia kat KHALEEL. Tp, xlah dia sorang jer.
Kalo dia sorang je... Makin bertambah pelik la aku.
Mula2 aku ingat "orang tu" Fairuz. Bila aku tanya Hareez, rupanya btol2 orang tu Fairuz.

Aku nampak Fairuz ngan sorang lelaki. Biar btol?
Selang beberapa minit, nampak la kelibat lagi sorang pompuan.
Pendapat aku la, mungkin baby tu ialah anak kepada laki dan pompuan tu.
Mungkin Fairuz dan mereka adalah abg @ kakak.

Ye la, xkan la anak Fairuz lak. Giler ar.
Tp, pompuan memang suka baby. Sebab apa ek. Sebab diorang ada perasaan seorang ibu la... Agaknya...

ok, dah selesai cte FAIRUZ tu.

Aku, nak cte sket pasal apa n kawan aku (Arep & Hareez) td makan apa.
Aku makan biasa ja, 2 chapati + 1 roti telur + air suam.
Arep? 3 chapati, air suam + air susu.
Hareez? Thosai telur + air limau suam + ais

Air limau suam dia.... Wah!!! bukan suam... tp. panas giler. tu yg ada tambah ais tu.

Tu jer la aku nak cte... yg lain2 tu aku update post akan datang...

Thanks....

No comments: