FIBER BIRU

Friday, April 22, 2011

Math Time

Ce citer ce citer... (luahan hati dan perasaaan)

Jom dengar cerita saya...
Mesti la nk tau kan, sbb dah bukak blog ni.
Mekasih... ^_^

ok2... apa yg ada pada matematik...
selalu yg kita dengar... Kalo seseorang hebat matematik akan sempurnalah hidupnya...
Sebab semua yg berkait dalam kehidupan ni adalah matematik...

Setuju tak ni?

Aku assume jer la korang setuju... Hehe...
Berbalik pada matematik tu...

Aku sebenarnya ada lagi 2 paper tuk final exam ni...
Eh... Aku dah final ker... hoho...
Tu la kan, aku lupa nk citer kat korang...
Xpe, sekarang korang dah tau... Aku tgh exam dan tinggal lagi paper yg berasaskan matematik..
MATEMATIK untuk SAINS KOMPUTER...

Sangat 'best' subjek tu... hahahahaha
Kenapa best? Sbb amat mencabar dan perlukan latihan yg amat mantap...
Kalo belajar tutup mata... Akhir pembelajaran memang korang terus tutup mata...
hehe... memain jer...

Memang subjek tu mencabar la... Perfect 10 aku bagi...
Korang tgk gambo2 ni dulu... Camni la pemikiran aku masa belajar subjek tu

Pusing2 dah nombor tu... Tgk jam pun dah kuar formula... @_@

Bukan tu jer... kena apply dalam komputer. Hah, pening tak pening... Padan muka... :P
So, untuk 2 subjek tu. Aku harap dapat buat yg terbaik tuk exam ni...
Susah gak kalo kantoi...
Impossible is nothing... Ye jer...
Ye kan je la... Yakin2 dan harus buktikannya... heeee ^_^


Owh lagi satu... Jgn lupa like byk2 post kat blog ni ye...
Senyum2lah selalu...

Adios...
Bubye~~~

No comments: